fredag 2. september 2011

Vente vente

Jaaa! Da sitter jeg på skolen etter skolen.. Geek mush ? Neida. Jeg venter på Edel. Hun skal hente meg på skolen, sykt søtt. Men har sånn null strøm på pcen, så dette kan bli krevende. Skriver et søtt innlegg til dere, mine kjære to lesere før strømmen går. I know, Jeg er så snill.

Sitter i kantinen helt aleine og snakker til meg selv, som vanlig.

Det er sykt gøy å ikke ha venner altså. prøv det ut. Anbefalt.
Jeg forstår ikke hvorfor heller.. Er jo drit sexy?
Nam regulering. Det er så fint og vakkert. Framhever meg ekstremt masse.
Store pupper har jeg også.

Ånei, nå fikk jeg en melding. Blir desverre ikke hentet lenger, må busse til kvadrat. Kjempe kjekt. Sitte på skolen helt aleine og nå på bussen helt ALEINE. Alle sammen --- > Mitt liv.

2% strøm. Hade

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar