mandag 29. august 2011

Cafe morro og slangesaft

Da hadde jeg mine første biologi og kjemi timer!

Det kuleste er at fagene er veldig morsomme. Ekstremt omfattende og jeg vet jeg kommer til å grine når det nærmer seg en prøve, men akkurat nå nyter jeg det fult ut.
Vi hadde et standard forsøk i Kjemien. Ganske ok, og ikke super kult, men greit nok.



Tone er godt i gang!

Her er da det vakre resultatet:



Vi elsker Kjemi!



Biologien der i mot! Det var en død slange ser du. Den har vært død i 40 år og er en brasiliansk pyton . Just sayen.. Jeg utforsket, som vi biologer gjør.. Tenkte det var tett og skulle velte litt på glasset..og da fikk jeg ekkel, stinkende og ikke minst DØD slangesaft/veske på meg. Rett til vasken å Vaske som om jeg aldri hadde vasket hendene før. Lover.

Den var slik:


Ellers ble Trym veldig conected med en fugl.


Var på en super flau men god treningsøkt på sats. Prøvde powerstep som det kalles. Dans/ kondisjon + styrke. For å si det sånn. Mine danseferdigheter = 0, og det så ikke så bra utBurde hatt det på film. Instruktøren tror jeg syntes litt synd på meg, og de andre så litt rart på meg. Men hey! Øvelse gjør mester.

Før jeg fikk komme meg hjem ble det en super duper koselig cafe tur med kjære Silje på ostebakeriet. Satt der i timer å snakket.

Så noen munker:

Ser de ikke så godt, men de er der altså. Kult.

Ellers var Silje pen som alltid:


Da var jeg hjemme for kvelden. Klokken er kun 22.00 altså. Nå skal det leses biologi. Cause i´m a geek today.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar