fredag 26. august 2011

Man må jobbe for livets opphold

På skolen idag ble jeg fortalt at skolen er min jobb av en godt viten lærer. Jeg jobber på en restaurant på kvadrat -- cafe express (Alle må komme på besøk), så vil dette si at jeg har to jobber og arbeider dobbelt skift?  Dette har vært mine filosofiske tanker gjennom dagen, og jeg har bestemt meg for at jeg nå skal argumentere med dette når mamma forteller meg hva jeg skal gjøre i huset, og ellers når jeg vil sove lenge. Da blir hun glad.

Over til viktigere saker..
har vært på jobb (skolen, hehe) og skal på jobb igjen om to timer og 13 min. Sitter å chiller på cafeen med smoothie, kaffi og facebook. Kan det bli bedre? + VG da selvsagt.
Jeg liker forresten veldig godt når jeg får besøk på jobb. Noen er flinkere enn andre å besøke. Hadde det ikke vært gøy om alle ble super flinke? Da hadde mitt humør økt med 2% og alle ville fått gleden av en gladere Kristina.

Dette er meg akkurat nå. Kult. slik skal jeg se ut på skolebildet. mitt vakreste smil

Jeg fundere også på om jeg skal bevege meg litt, eller om jeg bare skal lese VG. Det er en stor problemstilling. Skal jeg bruke penger jeg ikke har og bli glad, eller la være? hm. vanskelig valg. Men jeg har en viss misstanke om hva jeg velger. Det er jo tross alt viktig å være i godt humør, right?

Jeg gleder meg til å komme hjem å se hva vi har til middag. Det er alltid så gøy. synd jeg ikke er hjemme før 22.00 i kveld da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar