lørdag 27. august 2011

Forvirret

Ok. Problemstilling. Noen av mine venner mener jeg spiser for lite ( Noe som forresten ikke stemmer) , mens i dag på jobb fikk jeg høre fra den engelske og vitne kokken at jeg burde passe på å ikke spise for mye fordi da ble jeg ´´big´´. Jeg har pga dette vært både forvirret og frustrert i dag. Mine filosofiske tanker ble derfor i dag, at siden noen mener det er alt for lite mat som går inn og andre mener det er for mye, betyr det at det er akkurat perfekt. Right? Jeg velger å kalle det et kompromiss, siden det er et kult ord. Fikk også høre at jeg er en unormalt glad person. Tok det som et komplement.

Hadde en stressende dag! Stå opp og så rett på trening, for så til jobb og så hjem i rundt en time. Måtte dusje, finne klær, rette håret + stelle meg og rekke bussen på denne timen. Sier bare et ord --- Super Woman.

Meg, søte Anita og vakre Camilla dro til avskjedsfesten til flotte Sara som drar til England. Veldig interessant men selvsagt trist. Fikk ikke tatt noen bilder desverre.. Prøvde faktisk vannpipe for første gang. Krise at jeg prøvde det så seint. Men nå er det krysset av på ´´må gjøre før jeg dør´´listen. Alltid like kjekt å kunne få vekk noen punkter derfra.

søte Anita


vakre Camilla



Ble en chill lørdag. Er veldig trøtt og tenker jeg legger meg ned med the O.C og drømmer om Ryan derfra. For et spennende og innholdsrikt liv. Ikke sant?

I morgen er det ut å fly med fuglene håper jeg. Hvis værmeldingene er glade i meg.

Sov godt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar