lørdag 27. august 2011

Satser på sats

I dag hadde jeg egentlig gledet meg til min andre zumba time. Dans er ikke min greie, og jeg ser derfor ut som bambi på glattisen når jeg prøver å utføre denne sporten. Fremdeles er det veldig kjekt og utrolig deilig. Over til poenget. Skal ikke på denne timen allikevel da, siden ingen kan bli med. Jeg gidder ikke lone og avbestilte timen i går. Sats skal jeg på fremdeles, bare aleine og på kjedelige maskiner.

Jobbe skal jeg også idag. Å hvis vi ser og studerer været nøye vil vi finne ut at solen ikke kommer på besøk i dag. Dette betyr at jeg får det slitsomt på jobb. Overleve skal jeg, med tanke på at jeg har en koselig, litt stressende kveld i vente.

Slenger med et fint webcam blide av meg som er klar for å satse litt.



MÅ løpe å rekke bussen.

Ha en fin fin dag! --- Kom på besøk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar