søndag 28. august 2011

Fryktelig hektisk dag?

Søndag = hviledag.
Jeg ligger ofte og chiller i sengen til klokka blir dag på søndager. Til nå har jeg vært på kanin jakt etter en av kaninene ville på oppdagelsesferd, og hoppet ut av buret. Jeg har også spist både frokost og middag. Ribbe til middag er trist for en semi- vegetarianer, men poteter er digg det også.

Jeg skal slappe av. Ingen stressing eller kaving. Skulle egentlig fly en etterlengtet tur, men været tilsier noe annet. I går fant jeg ut at trening er den beste formen for å lege din psykiske helse, spesielt når du lider av slike sykdommer. Uansett skal jeg trene og både opparbeide min psykiske og fysiske helse, som alltid.Trener hjemme i dag.

Ellers får jeg se hva dagen bringer. Håper det blir en god dag for fotballen.

Ha en fin hviledag. Se gjerne ut vinduet og tell regndråper. Gi meg deretter en update på hvor mange det var.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar