tirsdag 30. august 2011

I have become...

A geek.

Skolen idag var super normal, veldig greit. Jeg har til og med funnet min indre gode smarting. Den har vært der en stund, men valgte bare å komme fram fra hjemmestedet nå i andre klasse. Jeg har altså skrevet på notater i fleng. Sånn 2500 ord til sammen. I tillegg har jeg gjort matte lekser som vi ikke skulle gjøre før skolen imorgen. Hvorfor har jeg gjort dette spør du? Fordi jeg er rå tøff. Nettopp.

Ellers når jeg satt med den teite kjemien hjemme og prøvde å forstå meg på atomer, fikk jeg en telefon. Det var søte Camilla. Og hun lo og lo og lo. Jeg forsto ingenting men heiv meg på og lo med. Plutselig sier hun at kjære Anita har lagt meg inn i avisen.. En måned for tilig! Selvsagt viste jeg ikke noe om at noen ville gratulere meg via avisen i det hele tatt, men det ble jaffal ekstra gøy når det kom for tidelig. Stor surprise! Ble veldig glad og viste at hu ikke gjorde det med vilje. Hun er nemlig fult og helt klar over når jeg fyller året. det var super morsomt og ekstremt søtt på en gang.


Det står som følger:
Kristina Huse Viga i Sandnes er 17 år i dag. Endelig! Gratulerer så mye med dagen Kristina! Håper du koser deg masse og får en helt strålende dag, solstrålen min! En var bursdagsklem fra Anita!

Det var søt tanke da, eller hva?
Jeg skal ha den for alltid!

Har jobbet med skole ellers fra i dag tidlig til klokken 20.00 i kveld. Måtte utnytte kvelden videre, og dro ned til Maiken, hvor hun og kjære Cecilie befant seg.


Super duper koselig kveld med latter, moro og filmen ´´ Wather for the Elephant ´´ Den er veldig bra. Anbefalt.

tnåwwww XD

Carpe diem folkens, Carpe diem.

Gleder meg masse til å studere på skolen i morgen. Vil bare gå dit nå!
Chill, er ikke blitt så gal enda.. Bare nesten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar