fredag 26. august 2011

Skoledagens gode sider

Jeg er herved blitt en Blogger.
En skole blogger, men jeg er da en blogger for det om..

Jeg kommer til å oppdatere litt innimellom. gjerne om skolen, skolelekser og i tillegg fritiden min.

Første oppdrag er mine forventninger til skoleåret. kanskje vi skal prøve å gjøre det litt kjekt? 

Bloggen min hører til faget ``kultur og kommunikasjon``. Et veldig chill fag hvor vi koser oss med flotte timer. Jeg ser på dette faget som et av de fagene jeg kan kose meg i, og slipper å stresse meg halt i hjel. Et av de gøyere fagene. Jeg forventer selvsagt å bli smartere som alltid, forbedre min psykiske helse og styrke hjernecellene mine. En utfordring som alltid. 

Jeg gleder og gruer meg til dette året. Det blir et slitsomt år med kjemi og biologi, men siden jeg er super woman skal jeg klare å bearbeide sorgen som vil grave seg fram i løpe av året. Ellers skal jeg mye gøy i år, og har derfor masse å se fram til. En oppkvikker i skoledagen. 

Jeg ser for meg gode karakterer og fornøyde lærere som gir meg en stor klapp på skulderen mens de sier `` Du er flink``. Det er lov å drømme.  


Første blogginnlegg er stort og fortjener en tommel opp.
Meg og min kjære venn Mari er superfornøyde og like vakre som alltid. 


Ha en fin dag videre. Det skal vertfall jeg

1 kommentar: